fredagen den 13

Idag är det fredagen den 13 och det har märkts. Jag började dagen med att försova mig och när jag skulle sminka mig så gick det inte alls bra. Sedan tog jag och mamma tåget till Stockholm och där regnade det och jag hade bara en t-shirt och skinnjacka på mig. Ja, allt flöt väl på ganska bra efter det. Jag och mamma köpte varsitt paraply på Monki för 60 kr styck. Mitt gick lite sönder av blåsten efter typ fem minuter, men som tur var gick det fortfarande att använda. Vi shoppade lite och sedan så åt vi lunch. Sedan bar det av till OnePice och Zipperall butikerna. Jag hittade en snygg jumpsuit inne på Zipperall, men såklart så skulle den inte finnas i min storlek. Men vi kom fram till att jag kunde beställa den på internet istället. Sedan när jag var där inne och kollade runt kom Kenza in. Japp, ni läste rätt Kenza kom in. Jag tänkte hela tiden att jag skulle gå fram och typ be om att få ta ett kort med henne, men jag vågade inte. Och sedan efter jag hade prövat en jumpsuit och tagit till mig modet till att gå fram till henne skulle hon gå. Hatar mig själ just nu! Jaja…
Sedan när jag och mamma skulle ta tåget hem missade vi ett tåg precis, men det gjorde inte så mycket för det gick ett tåg ungefär 40 minuter senare. När jag väl kom hem och vi hade ätit middag och jag skulle kolla på jumpsuiten på nätet, så upptäckte jag att den inte fanns i min storlek där heller. *suck* Det här har verkligen inte varit min dag idag.

/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0