Nu är det officiellt, jag hatar mitt liv!!!

Japp, jag hatar mitt liv just nu. Jag har skit mycket i skolan, men jag kommer inte typ hinna ett skit (ursäkta språket) den här veckan eftersom att jag har rep varje kväll. Sedan så när jag skulle packa mina saker lite tidigare idag till repet, så var jag jätte stressad så alla saker ramlade ner på golvet, inklusive min systemkamera. Jag hade den i kameraväskan, men den gick sönder i alla fall. Jag tror att den går att laga, men då kommer den antagligen inte bli klar för ens om typ tre veckor. Och jag har bildprojekt i skolan, som jag nu inte kommer kunna ta några bilder till. Jag hade också velat att ta massor med kort i påsk. Men nä, då ska allt bara gå skit.


/Kram Ebba <3


Kommentarer
Postat av: celine

andra gången kameran måste in på lagning, klaaaaant!

2012-04-02 @ 22:23:17
URL: http://celineekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0