Sj försenat som vanligt

Som jag skrev i det tidigare inlägget så skulle jag och syster min ta tåget till Eskilstuna, men så blev det inte riktigt. Tåget blev bara mer och mer försenat, så vi tog bussen istället. Sedan när vi äntligen kom fram till Eskilstuna, så såg vi tåget komma. Jaja, det kunde ju inte vi veta. Men tåget var typ en och en halvtimme försenat. Jag blir bara så trött på sj. Men i alla fall så kom vi äntligen fram till Eskilstuna och jag hittade ett par snygga svarta jeans från Zizzi och sedan en t-shirt på Monki. Sedan åkte vi ut till JC i Tunnapark, för de hade halva priset, där hittade jag en jätte snygg maxidress och sedan lite smycken. Bilder kommer imorgon. Min syster hittade typ ett par jeans, lite tröjor och smycken. Hoppas att nu har haft en bra fredagskväll!


/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0