Svar på en fråga :)

Fick en fråga i en jättefin kommentar för typ kanske två eller en månad sedan, som jag inte har svarat på. Har tänkt att jag ska göra det men inte gjort det, som ni har märkt. Men i alla fall, så ska jag göra det nu. Bättre sent eller aldrig! Frågan löd något i still med om jag hade några videos där jag sjöng. Men tyvärr så har jag inte det. Jag har där i mot funderat på att göra det och ladda upp på Youtube, men har inte gjort det. Jag har även spelat in när jag har sjungit men raderat det efteråt, för jag har tyckt det låtit bajs. Ja, livet är hårt ibland när man lite ut av en självkritiker. Men jag kan råda er att hålla ögonen öppna om jag någon gång i framtiden skulle lägga upp ett litet klipp där jag sjunger en liten trudelutt.
Bjuder på en halvt flumig bild på mig i min fina och snälla lilla kompis Nattis keps, så här på lördagskvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0