börjar skolan imorgon

Hej, mina kära bloggläsare! Idag har det varit en väldigt ”soft” dag. Har läst i min bok och sedan på eftermiddagen tog jag bussen in till Strängnäs och tog en kaffe med Antonia. Det var jätte länge sedan vi sågs (om man inte räknar med min konfirmationslunch), för hon har varit i Rumänien nästintill hela sommaren och jag har ju varit på läger, så det var verkligen kul att träffa henne!
Imorgon börjar jag skolan. Kan inte fatta att jag ska börja nian! Konstigt nog är jag nervös. Jag har ingen aning varför, för jag känner ju alla. Visserligen ska jag få några nya lärare, men jag har bytt så många lärare på Roggeskolan så det är nästan som vardagsmat för mig, haha… Även fast jag verkligen inte vill börja skolan igen ser jag ändå lite framemot att få träffa alla och se om killarna i klassen har växt något under sommaren, haha… Ja, det var väl allt för mig :)

 
 
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0