T8

För ett tag sedan så gjorde vi en tävling i klassen som heter "Teknik åttan". Det är en tävling som skolor från hela landet är med i. Den går ut på att man individuellt ska svara på frågor om bland annat teknik i hemmet. En del frågor är lätta och andra lite svårare. Jag tyckte det gick bajs, som vanligt! Men gissa vad? Idag på lektionen kom min rektor och gav mig ett diplom och en kortlek, för att jag hade bäst resultat av alla tjejerna i min klass. Gissa om jag blev paff?! Hihi, det känns ju faktiskt lite kul.
/Kram Ebba <3

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag hade också bäst resultat i vår klass;)

fast nu vet jag ju vad jag får:P men aja grattis!:D



//Alva

2012-02-14 @ 22:47:58
URL: http://allison.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0