Vacker dag

Tidigare idag var jag ute och gick med mammsen och familjens två knäppa hundar. Passade på att ta med mig kameran, för att knäppa lite fina kort på det vackra vinter landskapet. Blev dessutom extra fint när det det började skymma lite och himlen blev rosa. Men gud vad kallt det var!
Alice som svassar runt :)
Mamma passade på att ta ett kort på mig när mina ögonfransar hade fått frost på sig. Personligen tycker jag att det är en fin bild :)
Det var lite bilder från dagens promenad.
/Kram Ebba <3

Kommentarer
Postat av: line

FY SATAN VAD FIN BILD!!!!!!!!!! ♥♥♥

2012-02-05 @ 19:30:32
Postat av: berta

bilden på dig var superfin! (och alla andra!)

2012-02-13 @ 15:12:22
URL: http://celineekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0