Har sätt "Sherlock Holmes: A Game Of Shadows"

Filmen var bra och jag rekommenderar den för alla er som har sätt första filmen och ni som inte har det rekommenderar jag att se första filmen.
Älskar verkligen duon, som består utav Sherlock Holmes och Dr Watson. Dr Wayson är alltid där för att backa upp Sherlock Holmes vrickade planer var sig han vill det eller ej.
Ett stort plus är ju också att den svenska skådespelerskan Noomi Rapace är med. Hon är mest känd för rollen som Lisbeth Salander i Millenium serien om det väcker några klockor ;)
Men som sagt jag tycker filmen var bra.
Filmen var bra och jag rekommenderar den för alla er som har sätt första filmen och ni som inte har det rekommenderar jag att se första filmen.
Älskar verkligen duon, som består utav Sherlock Holmes och Dr Watson. Dr Wayson är alltid där för att backa upp Sherlock Holmes vrickade planer var sig han vill det eller ej.
Ett stort plus är ju också att den svenska skådespelerskan Noomi Rapace är med. Hon är mest känd för rollen som Lisbeth Salander i Millenium serien om det väcker några klockor ;)
Men som sagt jag tycker filmen var bra.
/Kram Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0