Skola

Imorgon är det tisdag och det vet vi vad det innebär. Skola. Jag är inte alls taggad. Det ska väl bli ganska kul att träffa alla klasskompisar och sådär, men inte resten av det. Men jag får väl se det från det ljusa sidan helt enkelt. Att jag fem dagar i veckan får vara omringad av massor av bildade lärare som bara längtar att dela med sig av sin kunskap till oss inte så bildade elever. Vilken lyckoost jag är. Vem försöker jag lura egentligen? Jag vill inte alls släpa mig upp fem dagar i veckan klockan sex på morgonen, för att sedan gå till skolan och räkna minuterna som är kvar på skoldagen. Kul liv man har! Inte sant? Hoppas att ni är lika positiva som jag är inför att börja skolan efter det alldeles för korta snöfria jullov.


/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0