åker imorgon

Nu har jag nästan packat klart allt till Brevik, bara några små grejor kvar. Har med mig sjuk mycket kläder. Min syster hjälpte mig att packa lite och då tog hon ut massor av kläder som hon tyckte var snygga, så i slut ändan blev det en hel del. Hoppas att jag får igen resväskan imorgon, hehe... Jag kan fortfarande inte fatta att jag åker imorgon och sedan är borta i nästa fyra veckor. Det är helt sjukt! Jag måste medge att jag är lite nervös och att jag kommer sakna alla människor här hemma, men det ska bli kul också. Jag måste tyvärr meddela att internetuppkopplingen inte är så bra där, så jag kommer inte kunna uppdatera bloggen så ofta. Men jag ska försöka slänga in ett inlägg då och då. Ja, det var väl allt för mig denna gång. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0