Minibloggpaus XD

Jag vet, jag vet. Jag har inte bloggat på två dagar. Men jag har liksom inte hunnit. Eller snarare en kombinisation av att jag inte har hunnit och för att jag inte har orkat. Man kan säga att jag har haft en minibloggpaus.
I lördags städade jag hela huset, för att klockan sex skulle mina närmaste vänner komma. Vi skulle fira att jag fyllt 15 år. Tyvärr så kunde inte Stella komma. Sedan så sov hela bunten över och de åkte hem ungefär vid två på söndagen. Sedan klockan fyra skulle jag på fotografering till Jesus Christ Superstar och efter det tränade vi till halv åtta. När jag kom hem var jag jätte trött, för att jag hade bara sovit sex timmar den natten. Och idag har jag studiedag. Så himla skönt! Men även fast jag har haft fullt upp har jag haft det jättekul med många skratt den här helgen.


/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0