Dagen

Denna dag har inte direkt skilt sig så mycket från alla andra dagar. Varit i skolan som vilken vanlig dag, kom hem och åt en stor jättegod mellis, som faktiskt inte inträffar så ofta, sedan åkte jag till gymet och körde ett sjukt jobbigt step up pass, men det var det värt det!! Älskar känslan av att man är alldeles trött i kroppen efter att man tränat. Sedan så har jag pluggat, höjd punkten på dagen!! Jag hoppas ni förstör att jag var sarkastisk...
Nu ska jag läsa lite i min bok vi läser på engelskan sedan är det natti, natti för mig. De tre senaste nätterna har jag vara sovit cirka fem timmar per natt, så jag behöver verkligen min skönhetssömn.


Kommentarer
Postat av: kompakt

skicka in en bild när du bakar en kladdkaka och ha chansen att vinna en länkning på vår blogg. :D


inlägget här: http://kompakt.blogg.se/2012/november/olivia-kladdkakedagen.html#

2012-11-08 @ 08:47:04
URL: http://kompakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0