min dag

Hej, hej! Det här blev ett väldigt sent inlägg. Tänkte blogga vid åtta, men jag fastnade framför weheartit.com. Typiskt mig… Men i alla fall, idag har jag varit på öppet hus på ett gymnasium i Strängnäs som heter Thomasgymnasiumet med mina föräldrar och jag är nästan bombsäker på att jag ska välja estet med inriktning media. Det känns verkligen toppen!! Sedan fikade vi lite och efter det åkte vi och kollade på ett hus som är till salu, som ligger vid en kvarn vi har i Strängnäs. Det slutade med att vi fick en guidad tur i kvarnen. Var faktiskt intressant att höra om hur den fungerar. Sedan så bar det av hemåt. Så har min dag sett ut i stora drag.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0