gårdagen

Hej, tiden bara flög iväg igår kväll. Efter skolan så åkte jag hem till Stella, som jag gör varje torsdag för vi har körträning. Först tog vi lite dagens outfits bilder och efter åt vi mellis. Sedan var det bara att skynda sig till träning, men när vi kom fram så var det stängt och ingen själ syntes till. Vi kollade i våra almanackor och där stod det att det inte var någon kör. Typiskt oss, haha... Fast allt blev inte helt misslyckat, för Stella hade nämligen med sig kakpacket som hennes klass ska sälja. Så jag köpte ett till Stella och så smaskade vi lite på det tills jag var tvungen att gå till bussen. Väl hemma så var jag tvungen att plugga och packa för att idag så ska jag ju åka till Skåne. Att packa trodde jag skulle gå ganska snabbt, men icke. Det tog istället jätte lång tid, för jag hade ingen aning om vad jag skulle ta med mig. Men nu är väskan packad och klar och jag är super taggad på att spendera min helg i Lund.
Vickan hälsar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0