på tåget

Sitter på tåget till Lund. Tiden har gått ganska fort, det är ungefär två timmar kvar tills jag är framme. Från Södertälje (där jag gick på tåget) till Lund tar det lite mer än fyra timmar. Har fördrivit tiden med att plugga lite och hållit på med mobilen. Måste erkänna att jag var lite nervös i början, för det här är första gången jag åker tåg själv så här pass långt. Har innan bara åkt till Stockholm och Eskilstuna själv och det är inte så värst långt. Men nu är jag cool lugn och allt verkar flyta på bra. Hoppas det fortsätter gå bra, hehe!!! Det var väl allt tror jag. En sak till bara, jag tror inte jag kommer blogga så mycket i helgen, så att ni vet. Kanske något inlägg på söndag när jag sitter på tåget hem. Nu vilja jag bara avsluta med att önska er en trevlig helg!!
Kända att detta inlägg inte skulle vara helt bildlöst, så jag slänger in en bild jag tog på Södertälje C innan tåget kom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0