star for life

Har helt glömt att berätta att i fredags var jag, några tjejer från min klass och sedan några andra från min skola med i något som heter ”Star for life”. Det är ett samarbete med Sydafrika som ska stoppa hiv och aids som tyvärr är ganska vanligt i Sydafrika. Om ni vill kan ni läsa mera här! Vi var med i något som heter ”Star for life on tour”, det är en konsert som turnerar runt i hela Sverige där ett par elever från Sydafrika är med, olika kändisar och det finns även en kör som brukar bestå utav ett par hundra elever. När vi var med i fredags då konserten var i Stockholm bestod kören utav cirka 800 elever. Jag hade jättekul och det är verkligen en skit häftig grej att göra. Jag rekommenderar er att verkligen vara med. Här kommer några bilder jag tog under dagen. 

 
 
/Kram Ebba <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0