börjat gymma

Hej, hej!! I lördags innan jag åkte till Ulrica så införskaffade jag mig ett gymkort. De hade ett erbjudande att om man skaffade gymkortet i lördags så skulle kostnaden vara gratis ända fram till nyår. Så från nu och framåt ska jag vara en riktig hurtig person!! Ska försöka träna två till tre gånger i veckan. Ja, sen får vi väl se hur det blir med den saken, hehe... Men i alla fall för att komma till saken, så var jag på mitt första gympass igår med min syster. Vi gick på step up och herre jävlar vad det är jobbigt, men jag måste understryka att det är riktigt roligt också. Eftersom att det var min första gång så tappade jag bort mig lite ibland, för det går ganska snabbt. Ska nog träna i helgen också, men då ska jag nog bara träna på egen hand och inte gå på ett pass. Jag vet inte riktigt än. Får se hur det blir. Sedan så har jag en hög med plugg som ska göras, så jag tror nog att ni kan föreställa er hur min helg kommer se ut, haha... Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0