musikal ikväll

Hej! Som ni kanske har märkt så har jag varit ganska dålig på att blogga de senaste dagarna, men jag har varit för upptagen med att leva livet, haha… Jag leva livet? Skulle inte tro det, haha… Sanningen är att jag inte haft lust, tid eller ork, för någonting. Ja, vi alla har ju sådana dagar ibland, så jag hoppas in förstår. Men nu är jag tillbaka på banan.

Har väldigt mycket plugg just nu, som jag personlig inte uppskattar. Förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt. En rolig sak dock är att jag och den kören jag är med i ska åka upp till Stockholm ikväll för att se på musikalen Jesus Christ Superstar, ni vet den med Ola Salo. Jag ser framemot det jättemycket!! Sedan i helgen så ska jag kanske åka upp till min kära vän Ulrica i Stockholm, som jag träffade på konfirmationslägret jag var på i sommar. Ska bli jättekul!! Hoppas verkligen att jag gör det!! Det var allt för denna gång och jag hoppas ni får en fin fin torsdags eftermiddag/kväll :)

 

 

/Kram Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0