Hej & hej då

 Bilden är tagen sista kvällen på Brevik. Jag lånade den från min väns instagram. Den kan ni hitta HÄR!
 
Hej! Kom hem från Brevik i söndags. Nu kanske ni undrar varför jag inte har bloggat tidigare, men jag har verkligen inte orkat. I alla fall så har jag haft det jättebra på Brevik. Det var jättekul att få träffa de flesta från mitt konfirmationsläger igen. Dock så var inte den åttadagars långa hajken så jäkla nice, men jag överlevde!  
 
Fina Antonia!

Var med Antonia i måndags. Vi lunchade och hade det mysigt. Sedan så gick vi och bowlade helt spontant. Har inte bowlat på hur många år som helst, så jag var lite ring rostig haha. Men jag vann och det är väl det som är huvudsaken..?
 
Min Stella Bella!
Idag så fikade jag med Stelli Belli. Vi drack te och pratade bokstavligen i timmar. Jag tror vi satt på fiket i över fyra timmar. Kan inte fatta att det har gått över en månad sedan vi sist såg. Det var i alla fall supermysigt att få träffa henne igen, samma gäller Antonia!!
 
Nu kanske ni undrar varför rubriken lyder Hej & hej då? Jo, det ska jag tala om för er. Min familj åker nämligen till St. Petersburg i morgon och vi ska vara där fram tills på söndag. Det ska verkligen bli jättekul och jag ska bomba bloggen med bilder när jag kommer hem.
 
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0