Fullspäckat schema

Ja, som ni kanske har märkt har jag inte bloggat på ett par dagar. Jag har helt enkelt haft fullspäckat schema. I fredags firade jag och några andra Stella med att åka pulka och äta gott, sedan i lördags och i söndags var jag på en teater workshop med Hosanna ensemblen. Det var mycket kul och lärorik. Igår försökte jag hitta en 18-årspresent till min syster utan framgång och så pluggade jag inför matteprovet jag hade idag och idag har jag haft utvecklingssamtal och sedan har jag varit en sväng hos frisören. Klippte bara topparna. Det var vad jag har gjort, på återseende! 


Kommentarer
Postat av: Thea

Så vackert med dimman på de nedersta bilderna!

Svar: Tack så mycket!! :)
Ebba Kärrholmen

2013-02-04 @ 20:21:53
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0