Gott nytt år!!

Gott nytt år! Lite sent kanske, men bättre sent än aldrig. Vanligtvis inför det nya året brukar man ju skaffa sig ett nyårslöfte. Jag själv har faktiskt inte gjort det i år, man lyckas ju ändå alltid bryta det. Jag har istället planerat att bara ta året som det kommer och fortsätta som jag har gjort tidigare. När jag tänker efter är det kanske ett typ av nyårslöfte, haha.
Hittills har det varit ett bra år! Igår slappade jag och läste i en av mina böcker jag fick i julklapp och idag har jag varit på gymmet och kört både kondition och styrka, kom hem och duscha och nu bär det av med nästan hela stora familj till Heron City. Vi ska kolla på "The Hobbit", har hört att den ska vara jättebra.
Skriver mer om självaste nyårs firandet (plus bilder) i ett annat inlägg.
Bild på mig idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0