Grattis hjärtat!!

Idag fyller Stella 16 år!! Grattis till dig hjärtat!! Kan inte fattat att vi har känt varandra sedan vi var fyra/fem år gamla. Vi har haft våra upp och ned gångar, men i slut ändan, så har det ändå varit vi två. Du betyder jätte mycket för mig och jag hoppas verkligen att du har haft en toppen dag och att den fortsätter så! Ser framemot att få fira dig riktigt ordentligt imorgon!! 

 

När jag skulle leta upp en bild på oss två upptäckte jag pinsamt nog att jag har knappt några bilder på oss två, så det får bli den här ”smått” oseriösa bilden från vårt konfirmationsläger i somras. Den andra bilden är också tagen från lägret.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar att jag ser ut som typ en bambitomte.....

Svar: Nej, du är jättesöt!! :)
Ebba Kärrholmen

2013-01-27 @ 22:31:10
Postat av: MOA ~ brunetten i homs

Glöm inte att anmäla dig till Veckans Blogg-tävlingen. En vinnare utses i morgon och vinner en länkning på vår blogg. Kram och lycka till. :)

http://homs.blogg.se/

Svar: Oj, missade visst det! Men det kommer väl fler turer? :)
Ebba Kärrholmen

2013-02-06 @ 17:52:33
URL: http://homs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0