Hej.

 

Jag vet, jag vet, uppdateringen har varit skit dålig rent ut sagt den här veckan. Det har berott på att jag inte haft något intressant att skriva om, plus att jag inte orkat suttit ner och skrivit ihop något. Om ni är intresserade över vad jag har gjort, så har jag gått i skolan, ätit, tränat och skitit i att plugga. Idag var jag på träning inför en konsert jag ska vara med i nästa lördag och sedan resten av dagen har jag inte gjort någonting. Är lite trött på livet just nu och med det vill jag säga hej då! 

 

Här är två bilder jag tog idag på mig själv. 

 

Kommentarer
Postat av: agnes

snögg

Svar: Tackar min blomma :)
Ebba Kärrholmen

2013-01-13 @ 15:53:54
URL: http://snicki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0