Onsdag, torsdag, fredag...

Hej på er! I onsdags så var jag ju på Thomasgymnasiet med Celine och det var helt ok att spendera min studiedag där, hehe. Det verkar som en bra skola, fina lokaler och trevligt folk. På kvällen gick jag, syrran och min kompis Emma på step up och helsike vad jobbigt det var.

Sedan igår var jag på spinning med syrran och det var ännu jobbigare. Hade mjölksyra i bena och det rann bokstavligen svett från min panna ner i ögonen, haha… Idag åkte jag och pappa efter skolan och köpte två par nya träningsbyxor och sedan fick jag ett par vinterskor utav mamma när jag kom hem (bättre sent än aldrig). Livet flyter på bra om jag inte räknar med att jag skiter i att plugga. Känner att detta inlägg blev lite utav ett sömnpiller, men, men.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0