Skola & body pump

Första skoldagen efter jullovet avklarad! Kan inte skriva att den började bra, för det skulle vara en lögn. Kom till skolan 08:00 där jag fick reda på vi inte började för ens 09:45. Det var ett typisk "gahh" ögonblick, men som tur var kunde jag gå hem till Line (min räddare i nöden, haha). Annars var dagen helt ok.
Klockan 18:00 åkte jag och syrran till gymmet, körde lite kondition och sedan var det dags för mitt första body pump pass och gud vad jobbigt det är!! Svettades som en gris och det brände verkligen i musklerna, haha! Men annars var det ganska kul. Sedan när vi kom åt jag en god kycklingsallad, som satt riktigt bra i magen. Det var min dag det! Hoppas ni haft det bra idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0