Hej då min vän

Det var planerat att jag skulle skriva detta inlägg för tre veckor sedan, men jag har inte orkar tagit tag i det och det ledde till att jag bara gick och sköt upp på det. Men nu har jag tagit mig själv i kragen och here it is.
 
Några bilder från Stellas flyttfest
 
Min bästa vän Stella, som jag har känt sedan dagis, har flyttat till Umeå. Mellan Strängnäs och Umeå är det cirka 65 mil. Enligt Google Maps tar det sju timmar med bil, 132 timmar till fots och en timme med flyg. Det är så långt det kommer att vara mellan oss nu mera.
 
Stella har varit min bästa vän sedan jag var liten. Vi kommer inte alltid överrens om allting och det har funnits stunder då vi har sårat varandra, men vi har lärt oss av våra misstag och vår relation har växt starkare. Jag kan verkligen berätta allt för henne och hon har funnits där för mig när jag har haft svårt. Tanken över att hon inte längre kommer kunna vara lika närvarande är overklig. Vi kommer självklart träffa varandra, men jag är fortfarande rädd, för att det långa avståndet kommer leda till att vi glider ifrån varandra!
 
Slutligen vill jag bara skriva att jag älska dig Stella och att jag saknar dig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0