Lever livet!

Bild från i onsdags
 
Nu bombar jag bloggen med inlägg, men det här blir sista för idag eller jag kanske ska skriva för ikväll... Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så har jag haft fullt upp. I onsdags hade jag ju skolavlutning och igår så tog fina Ellen studenten, så då var jag med när hon sprang ut och sedan även på hennes mottagning (ska lägga upp bilder från dagen inom snar framtid).
 
Idag så har jag klippt mig (var tvungen att stå upp på grund av att jag har så långt hår...) och sedan har jag varit på middag hos en präst i Stallarholmens församling med Hosanna-gänget. Det har ju varit så fint väder idag, så vi kunde sista ute och mysa. Det jättetrevligt! Sedan imorgon ska jag och mina gamla dagis kompisar tälta och ha oss. Det har varit bestämt sedan en längre tid tillbaka och som jag har längtat. Det ska bil riktigt kul! På söndag så ska jag och min kör ha lite avslutning hos vår körledare med barbeque. Det ska också bli kul! Känner att jag lever livet till fullo just nu haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0