Min 16-årsdag

Hej på er!! Idag fyllde jag sexton år!! Kan knappt fatta det själv, åren har bara flugit iväg. Det känns inte alls längesedan jag fyllde fjorton. Har verkligen haft en toppen dag och fått så fina presenter!! Den började med att familjen sjöng för mig på morgonen och gav mig frukost på sängen samt boken "Blodlines" och en kopp med Pippi Långstrump motiv. Sedan lyckades jag flörta till mig skjuts av pappa till skolan. Skoldagen var väl som vilken skoldag som helst minus alla gratulationer. När jag kom hem fixade jag lite i huset med syrran sedan åt vi vofflor till mellis.
På kvällen kom Amina, Line och Stella över och firade mig med min familj. Vi åt en utsökt födelsedagsmiddag bestående av oxfilé, potatisgratäng, sås, wokadegrönsaker och sallad och till efterrätt pavlovatårta med bär (min pappa är verkligen en kung på att laga mat). Min systers pojkvän kom även lagom till efterätten. Efter efterrätten vart det lite mer presentöppning och då fick jag ett present kort Åhléns sminkavdelning för 500kr där det även ingår 50 minuters lång makeup med rådgivning av min syster och en dator av min mamma och pappa. EN DATOR!!! Kan knappt fatta det själv. Sitter och skriver från den nu!! Åh, är så glad och nöjd över hela den här dagen och alla fina presenter. 
Ska lägga upp bilder på presenterna och själva firandet senare, men nu måste jag gå och lägga mig. Puss på er!!        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0