Slutet av nian

Bilderna är från augusti 2011
 
Jag är äntligen KLAR med allt i nian!! Jag är så jäkla skoltrött och känslan av att veta att jag inte behöver plugga ett skit på två månader är fantastik. Sedan är det bara tre år på gymnasiet kvar där pressen är ännu större att prestera bra :/
 
Det märks att det börjar lida mot sitt slut, som t.ex. idag på min sista spanskalektion bjöd min lärare på olika sorters spanskmat. Jag åt bland annat grön ost och bläckfisk i bläck! Sedan i onsdags attackerade jag och min klass några lärare med pappersbollar, haha... Som jag skrev i förra inlägget känns det båda konstigt och skönt att sluta nian. Jag kommer sakna min klass även fast vi inte alltid haft det så bra alla gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0