Konstant trött

Min tröja har kommit! Jippi!
 

Hej på er! Idag har varit en fruktansvärt seg dag. Jag har inte kunnat koncentrat mig alls och på sista lektionen kändes det som att jag skulle sova. Jag har gått och lagt mig skapligt hela den här veckan, men jag går ändå runt och är trött och okoncentrerad i skolan. Detta kommer verkligen inte hålla sig i längden!

 

Från ett ämnet till ett annat. Jag har precis i denna stund skrivit klart mitt personliga brev till min "potentiella" värdfamilj!! Jag var tvungen att skriva det förhand med bleckpenna och om jag skrev så skulle jag bi tvungen att börja om från början, men jag klarade det! Nu ska allt bara scannas in i datorn och sedan är min ansökan klar! Längtar jättemycket efter att få veta vilken värdfamilj jag får!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0