Kreativa Marknaden

Mina fina!
 

Två bilder ifrån kvällen! Idag så satte jag på mig den juligaste tröjan jag äger och har och åkte ner till Kreativa Marknaden i Stallarholmen med mamma och Gustav. Väl där nere kollade jag runt lite bland stånden och sedan gick jag och kollade på Elins, Alvas och Sofias sånguppträdande. Ni är så duktiga så tjejer! Efter det gick jag och Elin runt lite tillsammans. Jag köpte en jättesnygg handsydd sammetsjacka från 70-talet på Kerstis (min körledare) vintage affär. Jag kommer lägga upp bilder på den när allt är i sin ordning med min dator. Sedan så fika jag med Elin och Alva och hade det mysigt. Detta var en riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0