Problem med datorn

Jag har smått panik på grund av att det är något fel på min dator, så jag kan varken lägga in eller komma åt mina bilder på något sätt. Detta har hänt förut med dokument och filmklipp, men det var inte lika stor kris eftersom att jag hade alla min dokument på ett USB-minne och jag hade inga viktiga filmklipp. Men nu handlar det om min bilder och jag har dessutom varit så dum att jag inte haft dem på t.ex. en extern hårddisk! Men jag ska ringa en IT-tekniker så fort min utbytesstudent ansökan är klar och inskickad. Apropå det, det är bara TRE dagar innan den ska vara inne och jag har massor kvar att göra! Sedan allt detta kombinerat med skolan... Ja, det är ganska mycket och det är inte bättre att jag går runt som en zombie om dagarna, haha. Nu kom jag av mig lite från ämnet. Men i alla fall det jag ville ha sagt var att det inte kommer att bli så mycket kamerabilder här framöver, men när datorn väl är fixad är jag back to business (haha)!!

 
Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0