Sjuk

Baby Boy och jag
 
Idag har jag haft spanskaprov och det gick ganska bra tror jag... Jag hoppas det i alla fall! Väl hemma har jag suttit framför YouTube och pluggat inför mitt naturvetenskapsprov, som jag har imorgon. Men jag 99% säker på att jag inte ska gå till skolan imorgon, för att jag håller på att bli sjuk till ovanlighetens skull. Jag har ont i huvudet, ansiktet, tandköttet och febern har stigit hela kvällen. Är inte så jätteglad, för jag kommer missa en del i skolan! Men det är bättre att jag stannar hemma och blir frisk. 

Kommentarer
Postat av: CJ

Krya på dig! :)

Svar: Tack så mycket :)
Ebba Kärrholmen

2013-11-22 @ 11:03:17
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0