Gårdagen = Jättebra

Heej! Hade fullt upp igår, så jag hann inte blogga. Jag och mamma tog 10:21 tåget till Stockholm, för vi skulle gå på ett möte/föredrag om hur ett skolår ser ut om man är utbytesstudent. Det var faktiskt väldigt intressant! Men eftersom tåget kom fram ungefär två timmar innan mötet skulle vara, så gick vi in på Lush och köpa lite balsam och badbomber m.m. Sedan gick jag till H&M och köpte en klänning, för ett presentkort jag har haft i över två år och aldrig använt, hehe.

 

Efter mötet så möte jag upp mina konfirmationskompisar, Filippa, Emelie, Malin, Susanna och Susannas kompis från Skåne. Vi satte oss på ett ute ställe och åt lunch. Det var verkligen supertrevligt! Jag känner verkligen att jag borde börja träffa dem oftare. Sedan tog jag och mamma tåget hem och efter det bar det av till Elin, för jag, Elin och Alva skulle nämligen kolla på skräckfilm. Det var jättemysigt trots det faktum att vi såg på skräckfilm.

 

Detta inlägg blev mycket längre än vad jag hade tänkt mig! Men för att kort sammanfatta gårdagen, så var den verkligen jättebra!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0