Lite om vad som komma skal

Första bilden är på mig och Olivia när vi för några dagar sedan råkade ha på oss likadana kläder, andra bilden är på mina fötter och massor av höstlöv och den tredje på min sminkning till halloween.
 
Hej på er! Har haft fullt upp denna vecka! Jag har tränat och två kvällar i rad har jag varit på teater-workshops, så som ni har märk har jag inte hunnit blogga så mycket. Nästa vecka är det höstlov! Dock så har jag rep varje dag inför Dracula. Premiären börjar ju närma sig snart! Biljetter går att köpa nu! KLICKA HÄR! Sedan på lördag har min skola inspark/halloweenfest. Det ska bli så kul! Jag är nästan 100% säker på att jag ska gå som Wednesday Addams, fast blond, blåögd och flera år äldre... Haha... Jaja, folk får använda sin fantasi. Annars ska jag plugga och slappa på höstlovet. Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0