Vampire Academy blir till film!

Ni vet inte hur glad jag blev när jag såg att det kommit ut en trailer till Vampire Academy! Jag har läst alla böckerna i bokserien och jag föll verkligen pladask för dem, så när jag hörde talas om att böckerna kanske skulle göras till film blev jag jätteglad. Nu är jag inte lika glad efter att ha sett trailern... Filmen verkar väldigt olik första boken och karaktärerna är inte alls som jag föreställde mig dem. Det känns ju inte sådär jättekul, men jag får väl hoppas på att det bara är trailern som är väldigt dålig och inte självaste filmen!    

Kommentarer
Postat av: Linn Fagerholm

Är dom böckerna värda att läsa? Är helt galen i fantasy och letar efter en ny serie. Har redan läst klassikerna (HP, twilight, hunger games osv) miljontals gånger men är så himla kräsen..

Svar: Ja, verkligen! Jag låg och sträckläste dem! Några andra bra bokserier du borde kolla upp är "De Utvalda" och "Alexia Tarabotti" :)
Ebba Kärrholmen

2013-10-08 @ 10:28:43
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/
Postat av: Linn Fagerholm

SV: Ska absolut kolla upp dessa! litar på dig :D

Svar: Gör så!! Jag hoppas att du inte blir besviken :)
Ebba Kärrholmen

2013-10-11 @ 20:30:49
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0