Jag befinner mig i USA!!



Efter mycket om och men kan jag stolt meddela att jag lyckades ta mig till Amsterdam och sedan vidare till New York helt själv samt vidare till hotellet gruppen bor på. Jajamän, jag befinner mig i USA i samma stund som jag skriver detta inlägg! Jag måste dock medje att resan inte var en dans på rosor och att jag hade panik mest hela tiden... Men jag kom fram och det är ju huvudsaken. 

Gruppen med utbytesstudenter är ganska stor, men jag har bara pratat med några norskor då jag delar rum med två utav dem. Väldigt trevliga! Det är ungdomar från både Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland här. 

Nä, nu ska jag sova trots att klockan är 21:15. Men min kropp är kvar i svensk tidzone och där är klockan slagen lång efter midnatt. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0