En mycket bra helg med snö!

Snö!
 
Denna helg startade riktigt bra! På fredags kvällen köpte jag, Elin och Alva äntligen flygbiljetter till UMEÅ!! Så den 24:e januari bär det av till bästa Stella. Det ska bli så kul att träffa henne och se hur hon har det där uppe. Jag längtar så! När jag vaknade på lördagen upptäckte jag till min förvåning att det var vitt utanför mitt fönster. Äntligen har snön kommit! På eftermiddagen återförenades jag med hela Dracula-gänget. Vi kollade på musikalen för första gången, åt god mat och dansade så svetten rann (vi körde just dance). Det var så kul att träffa alla igen! Idag har jag bara slappat och försökt plugga lite. Notera: försökt plugga
 
Måste gå och lägga mig nu, så godnatt på er allesammans! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0