Mina julklappar!

Kom på härom dagen att jag har glömt att lägga upp bilder på vad jag fick i julklapp! Tycker själv att det är väldigt kul att se vad andra har fått, så här kommer det.
 
Av mamma och pappa fick jag ett 50mm objektiv, en herrbetjänt och ett träningslinne. 
 
Jag fick även böckerna Nyckeln och Handbok i digitalfoto av mamma och pappa. Av Gustav fick jag boken Stad & skuggor.
 
Av Douglas, mamma och pappa fick jag en jacka från Fanny Lyckmans kollektion hos Nelly.com.
 
Av Olivia fick jag en stickad polotröja och två objektiv till mobilen.  
 
Och slutligen av Elin fick jag en dagbok, som jag ska skriva i när jag är i USA, av Alva fick jag ett hemmagjort mobilskal och av Stella fick jag en badbomb från Lush.
 
 
Jag är verkligen jättenöjd med alla mina fina julklappar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0