Mitt jullov

Min älskling!
 
Eftersom att jag inte har bloggat på hela jullovet tänkte jag göra en kort summering om vad jag har gjort, för som kanske är lite nyfikna.
 
Efter julafton började jag kolla på The O.C. och jag plöjde igenom två säsonger på bara ett par dagar. Pinsamt nog har jag fått en crush på Ben McKenzie, så jag har även ägnat mig åt att kolla på massor intervjuer med honom. Har haft myskväll och julklappssbyte med Stella, Elin och Alva. Vi gjorde misslyckad mjukglass och åt alldeles för salta popcorn (my bad). Sedan har jag fikat med Line. Det var riktigt mysigt och det var alldeles för länge sedan vi gjorde något sådant! Vi var även duktiga och gymade dagen innan nyår. Ja, sedan var det nyår och igår var min familj bort bjudna till Stellas familj. Idag har jag varit och ätit sushi med Olivia (inte min syster) och det var jättetrevligt. Snart ska jag ta bussen till Stella. Hon, jag och Alva ska ha tjejmiddag och sedan kanske Elin kommer lite senare. Mitt lov har varit bra, men det har gått alldeles för snabbt. Jag börjar ju skolan om mindre än en vecka!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0