Gissa vem som fyller år idag!

Frukost på sängen!
 
Jo, det gör jag! Idag har jag levt i 17 långa år. Det är faktiskt inte alls så lång tid egetlligen med tanke på att man ska bli sisådär 80 år gammal, men det känns ändå som en fasans lång tid. En annan sak jag har tänkt på är att man firar nästan mer att det endast är 365 dagar kvar tills man fyller 18 år än att man faktiskt firar at man fyllt 17år, haha. 
 
Hitintills har min födelsedag varit väldigt bra! Jag vaknade av att familjen kom in och sjöng för mig i morse. Fick ett par MYCKET snygga Ray Bans i morgonpresent och jag fick även på frukost på sängen. När jag kom till skolan fick jag många fina gratulationer och på lunchen gick jag och Sali och åt på stan. Sedan när jag kom hem pratade jag i telefonen med bästa Stella, som kommer hit imorgon!!!! Ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0