Hemma

Min och Agnes mycket goda frukost!
 
Tänkte att det kanske var dags att börja blogga igen! Jag hade en jättebra helg i Lund! På lördagen så åt jag och Agnes en jättegod frukost. Efter det gjorde vi i ordning oss och gick in till stan. I stan så kollade vi lite i affärer och sedan gick vi till Espresso House och åt lite. På kvällen åt vi middag på en jättegod sushi resturang och därefter gick vi till ett fik där det var några trubadurer, som sjöng. Jättemysigt var det! På söndagen så lagade jag, Malin, Agnes och Astrid lunch och satt och snackade ett tag. Sedan så var jag tvungen att packa och åka till tåget. Det var verkligen jättekul att få träffa tjejerna igen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0