Stella är här!!

Tre bilder från igår!
 
Igår kom Stella ända långa vägen från Umeå, så runt sex tiden åkte jag hem till henne för en mysig tjejkväll. Vi gjorde middag tillsammans (rättare sagt, Stella gjorde middag medan jag satt och pratade), pratade om allt mellan himmel och jord och mös! Senare på kvällen runt nio kom även Alva en stund. Vi spelade Super Mario tills jag fick jätteont i halsen av allt skrikande, hehe. Hade super trevlig och den enda som fattades var Elin!
 
Ps. En liten rolig sak om Super Mario är att jag alltid får nostalgi känsla när jag spelar det, för när jag och Stella var små nördade vi bokstavligen det där spelet. Vi kunde sitta i flera timmar och bara spela. Sedan efteråt var vi alltid hesa på grund av att vi hade skrikigt så mycket, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0