Tjejmiddag & lite annat

Bilder från i fredags!
 
I fredags så hade jag några tjejkompisar över och firade att jag har fyllt 17 år. Vi åt god mat och hade det trevligt! Jag fick även massor av fina presenter! Sedan på lördagen åkte jag och mamma snabbt till Eskilstuna för att bland annat köpa ett par jeans till mig (köpte lite annat också) efter det bar det av hem till Stella. Hos Stella så hade vi en spontan "Dagisåterträff". Det var jättekul att se alla igen! Vi åt pizza, kollade på melodifestivalen, spelade fotboll och lekte kurragömma. Ja, vi lekte kurragömma, haha! På söndagen sa jag hejdå till Stellis (som tur är kommer hon ner hit igen i april!) och sedan åkte jag, Elin och Alva och sjöng i kyrkan. Har haft en toppen helg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0