Body Pump

 
Vill ha någon utav dessa!
 
Körde Body Pump för första gången på fem veckor idag! Jag började träna igen efter operationen för ungefär tre, två veckor sedan. Redan då märkte jag att jag har tappat muskelmassa, men det visade sig rejält idag! Blev lite besviken trots att jag visste att det skulle hända. Bortsett från det, så kändes det skönt att vara tillbaka. Jag fick dock köra utan vikter på benböj och köra lite andra övningar ibland då jag inte får överbelasta mitt ben.  Nä, nu måste jag verkligen sova.
 
Hej så länge!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp de röda :)

Svar: Aa, jag funderade faktiskt på just de :)
Ebba Kärrholmen

2014-05-08 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0